کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه ی اندروید از سری L با ارتباط عمیق‌تر با وب می آید

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ اندروید کیت‌کت تا اینجای کار، موفق به کسب ۱۵ درصد از کل تلفن‌های اندرویدی شده است، اما این موضوع مانعِ گوگل برای توسعه پرمخاطب‌ترین سیستم‌عامل موبایل دنیا نمی‌شود و از این رو این کمپانی سری جدیدی از اندروید را که L-release می‌نامد، رونمایی کرده است.

کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان گوگل، در حال برگزاری است. در این رویداد از نسخه جدید اندروید با ظاهری متفاوت، مسطح و رابط‌کاربری کاملا پویا رونمایی شده است. نسخه جدید اندروید یک تغییر اساسی در این سیستم‌عامل به شمار می‌رود؛ چیزی شبیه به اندروید ساندویچ بستنی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.

lb2-4923-1

قلب تغییرات ایجاد شده در اندروید جدید، Material Design نامیده می‌شود که در آن صفحه‌ها چهارگوش‌تر، فونت‌ها باریک‌تر و طراحی مسطح شده است. گوگل سرویس‌های تحت وب بیشتری را در این نسخه از اندروید یکپارچه نموده و تلاش کرده تا وب را بیش از پیش وارد دنیای موبایل کند.

lb2-4911-1

گوگل پیش از این نیز، از همین فلسفه طراحی در گوگل پلاس بهره برده بود. شکل‌ها در اندروید جدید ساده‌تر، انیمیشن‌ها نرم‌تر و رابط کاربری شکیل‌تر شده است. در اندروید L، توسعه دهندگان کنترل بهتری بر روی رابط کاربری دارند و به سادگی قادر به کنترل المان‌های مختلف طراحی سیستم‌عامل خواهند بود. مثلا آن‌ها می‌توانند به سادگی به هر بخشی از سیستم‌عامل سایه اضافه و کم کنند.

اما این همه ماجرا نیست چندین و چند قابلیت جدید نیز به اندروید اضافه شده است. هرچند سیستم اعلانیه‌ها در اندروید کیت‌کت بسیار خوب و کارآمد بود، اما گوگل تغییرات اساسی در آن اعمال کرده است. در اندروید L شما می‌توانید از طریق صفحه قفل گوشی بر روی نوتیفیکیشن‌ها، اعمال مختلفی را انجام دهید. مثلا با لمسی و کشیدن روی آن‌ها یا دوبار لمس آن‌ها، کارهایی خاص مرتبط با اپلیکیشن مربوطه را انجام دهید. مورد جالب دیگر امکان اولویت بندی نوتیفیکیشن‌ها براساس اهمیت آن‌ها است. مثلا می‌توانید اعلانیه‌ها را براساس درجه اهمیت‌شان مرتب کنید.

lb2-4893-1

نوتیفیکیشن‌های مهم نیز بر روی صفحه پاپ‌آپ می‌شوند تا کاربر هیچ‌وقت یک رویداد مهم را از دست ندهد. در دمویی که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان به نمایش گذاشت، وقتی دیو برک، مهندس گوگل در حال اجرای یک بازی بود، تماسی با او گرفته شد و تماس بر روی بازی در حال اجرا پاپ‌آپ شد تا او بتواند تماس را پاسخ دهد یا اینکه آن را رد کرده و به کار قبلی خود ادامه دهد.

lb2-4860-1

اما این قابلیت‌ها زمانی که برای قفل گوشی رمز تعیین کرده باشید، غیر قابل استفاده می‌شوند و نمی‌توان از قابلیت‌های جدید مربوط به اعلانیه‌ها در صفحه قفل بهره برد. در همین راستا گوگل در اندروید L فضایی به نام Trusted Envirnoments را معرفی کرده است که امکان دسترسی به تلفن بدون نیاز به وارد کردن رمز یا الگوهای اندروید، در فضایی امن را داشته باشد. این فضا در فرم‌های مختلف در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. مثلا کاربر می‌تواند از طریق ساعت‌های هوشمند اندرویدی  G Watch یا Moto 360 صفحه قفلِ بدون رمز را تجربه کند.

گوگل در اندروید جدید ارتباط عمیق‌تری بین اندروید و وب ایجاد کرده است. در اندروید جدید نه تنها تب‌هایی که در کروم باز می‌کنید در اندروید نیز قابل مشاهده هستند، بلکه امکان صدور دستور اجرای اپلیکیشن از طریق کامپیوتر در تلفن نیز میسر شده است. به عنوان مثال اگر در وب به دنبال یک رستوران خاص باشید، می‌توانید نتایج را در وب مشاهده کرده و در کنار آن یک اپلیکیشن نیز در تلفن‌تان اجرا شود و اطلاعات تکمیلی را در اختیار کاربر قرار دهد.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خواندید، گوگل کامپایلر ART را به عنوان اجرا کننده پیش فرض اپلیکیشن‌ها در اندروید L قرار داده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌ها به شکل محسوسی سریع‌تر اجرا خواهند شد و احتمالا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد. جالب است بدانید که ART پشتیبانی از پردازنده‌های ۶۴ بیتی را نیز ارائه می‌کند تا همه چیز برای عرضه تلفن‌ها و تبلت‌های ۶۴ بیتی اندرویدی مهیا شود.

در اندروید جدید، حالتی برای ذخیره انرژی اضافه شده است که با فعال کردن آن تا ۹۰ دقیقه به طول عمر باتری افزوده می‌شود. در این حالت، دسترسی برخی از سرویس‌ها به دیتا قطع می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21293 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/04/05 تعداد مشاهده: 1335
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر